Jak pracují učitelé s chronicky nemocnými dětmi v mateřských školách při nemocnicích
Show simple item record
dc.contributor.author |
Plisková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:57Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:57Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44754
|
|
dc.description.abstract |
Práce učitelů mateřských škol při nemocnicích je specifická a velmi náročná. Velké nároky jsou kladeny na osobnost učitelů, motivy, pro které se rozhodli vykonávat tuto práci, ale i jejich wellbeing. Cílem práce je blíže porozumět a popsat zkušenosti učitelů při práci s chronicky nemocnými dětmi v mateřských školách při nemocnicích. V empirické části práce je využito kvalitativně orientovaného výzkumu metodou rozhovoru se čtyřmi učiteli jedné mateřské školy při nemocnici. |
|
dc.format |
97 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
učitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola při zdravotnickém zařízení
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola při nemoc-nici
|
cs |
dc.subject |
chronicky nemocné děti
|
cs |
dc.subject |
výchovně-vzdělávací proces v nemocnicích
|
cs |
dc.subject |
Hospital teacher
|
en |
dc.subject |
hospital school teacher
|
en |
dc.subject |
chronically ill children
|
en |
dc.subject |
hospital kindergarten
|
en |
dc.subject |
upbringing and education in hospitals
|
en |
dc.title |
Jak pracují učitelé s chronicky nemocnými dětmi v mateřských školách při nemocnicích |
|
dc.title.alternative |
How preschool teachers work with chronically ill children in hospitals |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.date.accepted |
2019-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Clinical settings in hospitals are the environments where there is a need for qualified and qualitative teachers with specific professional characteristics, skills and competencies. Pro-fession of a hospital teacher is a very demanding job which requires much knowledge and skills. The aim of the thesis is to understand and describe experiences of hospital teachers who educate chronically ill preschool children. In the empirical part of the thesis qualitative re-search strategy is used by the method of interviews. Participants of the study are four pre-school hospital teachers. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
PhDr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
52079
|
|
dc.date.submitted |
2019-04-15 |
|
local.subject |
nemocniční péče
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
chronicky nemocní
|
cs |
local.subject |
nemocné děti
|
cs |
local.subject |
hospital care
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
chronically ill
|
en |
local.subject |
ill children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account