Jak pracují učitelé s chronicky nemocnými dětmi v mateřských školách při nemocnicích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Jak pracují učitelé s chronicky nemocnými dětmi v mateřských školách při nemocnicích

Show simple item record

dc.contributor.author Plisková, Barbora
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:57Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:57Z
dc.date.issued 2018-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44754
dc.description.abstract Práce učitelů mateřských škol při nemocnicích je specifická a velmi náročná. Velké nároky jsou kladeny na osobnost učitelů, motivy, pro které se rozhodli vykonávat tuto práci, ale i jejich wellbeing. Cílem práce je blíže porozumět a popsat zkušenosti učitelů při práci s chronicky nemocnými dětmi v mateřských školách při nemocnicích. V empirické části práce je využito kvalitativně orientovaného výzkumu metodou rozhovoru se čtyřmi učiteli jedné mateřské školy při nemocnici.
dc.format 97
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitel mateřské školy cs
dc.subject mateřská škola při zdravotnickém zařízení cs
dc.subject mateřská škola při nemoc-nici cs
dc.subject chronicky nemocné děti cs
dc.subject výchovně-vzdělávací proces v nemocnicích cs
dc.subject Hospital teacher en
dc.subject hospital school teacher en
dc.subject chronically ill children en
dc.subject hospital kindergarten en
dc.subject upbringing and education in hospitals en
dc.title Jak pracují učitelé s chronicky nemocnými dětmi v mateřských školách při nemocnicích
dc.title.alternative How preschool teachers work with chronically ill children in hospitals
dc.type diplomová práce cs
dc.date.accepted 2019-06-06
dc.description.abstract-translated Clinical settings in hospitals are the environments where there is a need for qualified and qualitative teachers with specific professional characteristics, skills and competencies. Pro-fession of a hospital teacher is a very demanding job which requires much knowledge and skills. The aim of the thesis is to understand and describe experiences of hospital teachers who educate chronically ill preschool children. In the empirical part of the thesis qualitative re-search strategy is used by the method of interviews. Participants of the study are four pre-school hospital teachers.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name PhDr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 52079
dc.date.submitted 2019-04-15
local.subject nemocniční péče cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject chronicky nemocní cs
local.subject nemocné děti cs
local.subject hospital care en
local.subject kindergartens en
local.subject chronically ill en
local.subject ill children en


Files in this item

Files Size Format View Description
plisková_2019_dp.pdf 2.602Mb PDF View/Open None
plisková_2019_op.docx 16.81Kb Unknown View/Open None
plisková_2019_op.docx 0bytes Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account