Projekt aplikace řízení vztahů se zákazníky v internetovém obchodě Goldea.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Bartoníková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44783
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je zpracování projektu aplikace řízení vztahů se zákazníky v internetovém obchodě Goldea.cz. Cílem projektu je rozdělit zákazníky internetového obchodu do segmentů a následně vytvořit strategii cílené komunikace s jednotlivými zákaznickými segmenty tak, aby byl vytvořen hodnotný vztah s klíčovými zákazníky. Teoretická část práce obsahuje literární rešerši na téma řízení vztahů se zákazníky, která slouží jako podklad pro analytickou a projektovou část práce. V analytické části práce je podrobně představen internetový obchod Goldea.cz, a mimo jiné zpracována analýza současného stavu řízení se zákazníky v daném e-shopu. Z provedené analýzy byly zjištěny slabé stránky současného stavu CRM. V projektu jsou navrženy jednotlivé etapy sloužící k eliminaci zjištěných slabých stránek. Součástí projektu je časová, nákladová a riziková analýza. |
|
dc.format |
96 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cílená komunikace
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Targeted Communication
|
en |
dc.subject |
online store
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
customer segmentation
|
en |
dc.title |
Projekt aplikace řízení vztahů se zákazníky v internetovém obchodě Goldea.cz |
|
dc.title.alternative |
Project of the Application of Customer Relationship Management in the Online Store Goldea.cz |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ptáčník, Jan |
|
dc.date.accepted |
2019-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this master thesis is to process the project of the application of customer relationship management in the online store Goldea.cz. The aim of the project is to divide e-commerce customers into segments and to create a targeted communication with individual customer segments so that a relationship is created with valuable customers. In the theoretical part a literary research on customer relationship management is elaborated, which serves as a foundation for the analytical and project part of the work. In the analytical part, the online shop Goldea.cz is introduced and also the current state of management is analyzed in details. The analysis identified weaknesses of the current state of CRM. In the project are designed individual stages in order to eleminate the identified weaknesses. In the master thesis is included time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52139
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account