Uvedení vybrané značky na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení vybrané značky na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Uvedení vybrané značky na český trh
Author: Pastorčáková, Petra
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Cílem této práce je navržení plánu vstupu vybrané zahraniční značky na český trh. V rámci řešení byly použity nástroje marketingového mixu služeb a analýzy PEST, Porterův model pěti sil a SWOT. Na základě informací získaných těmito metodami byly adaptovány jednotlivé nástroje marketingového mixu služby pro vybraný trh a navržen komunikační kanál spolu se stěžejními návrhy propagace, které odpovídají jednotlivým fázím modelu STDC. Výsledky této práce umožňují distributorovi zhodnotit finanční i časovou náročnost před zavedením vybrané značky na nový trh a zvážit celkovou realizaci tohoto projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44856
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: D 52235


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pastorčáková_2019_dp.pdf 3.520Mb PDF View/Open None
pastorčáková_2019_op.docx 25.03Kb Unknown View/Open None
pastorčáková_2019_vp.docx 28.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account