Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Pata, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:18:28Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:19Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/448
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení a využití mimosezónních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou jednotlivých částí marketingového mixu. Pomocí SWOT analýzy, Porterova modelu pěti sil a průzkumu konkurence v lokalitě byly zjištěny důležité informace, které přispěly k novým návrhům a doporučení pro firmu. Byl navržen projekt vycházející ze SWOT analýzy, marketingových průzkumů s cílem efektivněji využívat marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti. |
cs |
dc.format |
86s., 9 s. obr. přiloh |
cs |
dc.format.extent |
737628 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza 5 komkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Porter's model of 5 forces
|
en |
dc.title |
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích |
cs |
dc.title.alternative |
Project utilization of marketing mix for enhancement and exploitation off-season capacities of hotel Fontana in Luhacovice |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hudecová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work deals with utilization of marketing mix for enhancement and exploita-tion off-season capacities of hotel Fontana in Luhacovice. Based on the information in theoretical part it is concerned with analysis of individual elements within marketing mix. Through the use of SWOT analysis, Porter's model of 5 forces and research of spot competition, important information was discovered, which contributed to proposal phras-ing and suggestions for the company. Based on SWOT analysis and marketing re-search the project was suggested for purpose of more effective marketing mix utilization in the company and gain evaluation of this project from the point of practical feasibility. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3037
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account