Kvality vychovatele z hlediska zkušeností dospívajících žijících v dětském domově
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Matušů, Renáta
|
|
dc.contributor.author |
Dušková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:08Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:08Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44970
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá pohledem dospívajících žijících v dětském domově na kvality osob, které je při jejich nelehké životní situaci doprovází životem, tedy jejich vychovatelů. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy týkající se ústavní výchovy, je zde definován dospívající z pohledu vývojové psychologie a charakterizován profil vychovatele v dětském domově. Praktická část tyto kvality analyzuje za pomocí polostrukturovaného rozhovoru, otevřeného kódování a technikou vyložení karet. |
|
dc.format |
57 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
sanace rodiny
|
cs |
dc.subject |
dospívající
|
cs |
dc.subject |
výchova a prostředí
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
kvalifikační příprava
|
cs |
dc.subject |
child care facility
|
en |
dc.subject |
family remediation
|
en |
dc.subject |
adolescent
|
en |
dc.subject |
education and environment
|
en |
dc.subject |
caregiver
|
en |
dc.subject |
qualification
|
en |
dc.title |
Kvality vychovatele z hlediska zkušeností dospívajících žijících v dětském domově |
|
dc.title.alternative |
The Qualities of an Educator from the Perspective of Experience of Adolescents Living in a Children's Home |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haburajová Ilavská, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2019-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the life of adolescents living in a child care facility and particularly, their perception of important competences and qualities of the caring persons. The theoretical part concerns the basic concepts and institutes related to institutional care, including the definition of term "adolescent", from the perspective of developmental psychology. An ideal profile of a care giver in a child care facility is described. The practical part analyses the adolescents' perception of the caring persons using the method of semi-structured interviews, opened coding and reading cards technique. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
52389
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
local.subject |
dětské domovy
|
cs |
local.subject |
vychovatelé
|
cs |
local.subject |
osobnost pedagoga
|
cs |
local.subject |
children’s homes
|
en |
local.subject |
educators
|
en |
local.subject |
personality of the teacher
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account