Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti |
Author: |
Burkart, David
|
Advisor: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybrané společnosti. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše věnující se zejména problematice marketingu, marketingového mixu a zároveň byla vypracována teoretická východiska související se zpracováním části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti. K tomu byly využity vybrané marketingové analýzy, kvalitativní marketingový výzkum v podobě polo-standardizovaných interview s představiteli vybrané společnosti a také kvantitativní marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou i doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingového mixu ve vybrané společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45155
|
Date:
|
2019-01-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
D
52654
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account