dc.contributor.advisor |
Matošková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Hubáčková, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:16Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:16Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45160
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu spolupráce vedoucích týmů v Kontaktním centru společnosti Komerční banka, a.s. a v návaznosti na výsledcích navrhnout možné úpravy současné spolupráce. Pomocí dotazníkového šetření a osobních rozhovorů byl zjištěn současný stav spolupráce a komunikace mezi jednotlivými útvary. Na základě poznatků a informací týkajících se způsobů komunikace a prostředků pro předávání informací napříč organizací, uvedených v teoretické části této práce, byly doporučeny úpravy současného systému spolupráce. Realizace těchto doporučení může příznivě ovlivnit komunikaci mezi vedoucími jednotlivých týmů a tím zároveň zkvalitnit práci jejich přímých podřízených a v neposlední řadě spokojenost klientů banky. |
|
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pracovní vztahy
|
cs |
dc.subject |
kvalita pracovních vztahů
|
cs |
dc.subject |
kultivace pracovních vztahů
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
formy interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
work relationships
|
en |
dc.subject |
quality of work relationships
|
en |
dc.subject |
cultivation of work relationships
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
forms of internal communication
|
en |
dc.subject |
means of internal communication
|
en |
dc.title |
Analýza spolupráce mezi vybranými útvary KB a.s |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Cooperation among Selected Units of KB Inc |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2019-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's thesis was to perform an analysis of cooperation of team leaders of call center department of Komerční banka Inc. and to suggest possible adjustments of the cooperation in connection to the results. Current situation in terms of cooperation and communication among departments was discovered via questionnaires and personal interviews. Adjustments of current system of communication, will be found in theoretical part of the thesis were suggested based on findings and information of ways of communication and means of exchange of information within a company. Implementation of the adjustments can positively impact communication of team leaders and therefore improve the results of their direct subordinates and last but not least improve satisfaction of the clients of the bank. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52661
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-05-14 |
|