dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Krätschmer, Miloslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:19:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:00Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/451
|
|
dc.description.abstract |
Tuto bakalářskou práci jsem rozdělil na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se snažil vypracovat z literárních pramenů poznatky zaměřené na marketing a prodej. Zdroje, ze kterých jsem čerpal, byly odborné literatury, vysokoškolská skripta renomovaných vysokých škol z České republiky, zabývající se marketingem, psychologií trhu, prodejem, zbožím V praktické části jsem vyhodnotil výsledky dotazníkového šetření. Konkrétně jsem v této části zpracoval 9 otázek zaměřených na zjištění, zda je výhodné prodávat suvenýry též na stáncích při domácích zápasech SK Sigma Olomouc. Dále jsem v této části zpracoval ana-lýzu tržeb od roku 1999. Z dotazníkového šetření a analýzy tržeb jsem se poté pokusil po-dat návrhy na zlepšení současné situace. |
cs |
dc.format |
70 |
cs |
dc.format.extent |
2545124 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Prodej
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Zákazník
|
cs |
dc.subject |
Zboží
|
cs |
dc.subject |
Suvenýr
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Negotiation
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Costumer
|
en |
dc.subject |
Goods
|
en |
dc.subject |
Merchandising
|
en |
dc.title |
Analýza prodeje suvenýrů SK Sigma Olomouc, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of merchandising of SK Sigma Olomouc, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2006-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
I have divided this thesis into two parts, theoretical and practical. In the theoretical one I have tried to elaborate pieces of knowledge specialized in the subject of marketing and a negotiation. The sources, which I have drawn from, are specialized publications, prestigious university's mimeographeds dealing with the subject of marketing, the market psychology, a negotiation, goods In the practical part I have evaluated the results of my interview. In particular, I have elaborated 9 questions dealing with the founding, if merchandising, even during the home matches of SK Sigma Olomouc, is profitable, in this part. Then, I have also elaborated the gross sales analysis from the year of 1999. I have tried to table a motion to improvement of this situation, according to the interview and the gross sales analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
3831
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
sportovní kluby
|
cs |
local.subject |
merchandising
|
cs |
local.subject |
sports clubs
|
en |
local.subject |
merchandising
|
en |