Obsahová a komparativní analýza časopisu Vogue
Show full item record
No preview available
Title:
|
Obsahová a komparativní analýza časopisu Vogue |
Author: |
Hamouzová, Pavlína
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce na téma Obsahová a komparativní analýza časopisu Vogue se zabývá československou verzí časopisu Vogue. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje historickému i současnému postavení tištěných médií, charakteristice ženských časopisů a mediálnímu systému v České republice. Dále zkoumá financování tištěných médií a konkrétně se zaměřuje na charakteristiku inzerce a dalších forem tištěné reklamy. Praktická část se zabývá obsahovou analýzou časopisu Vogue konkrétně z pohledu tištěné inzerce. Součástí praktické části je také vyhodnocení individuálních rozhovorů s vybranými recipienty ze dvou věkových skupin z cílové skupiny časopisu. Cílem práce je zjistit názory a postoje těchto dvou věkových kategorií cílové skupiny časopisu Vogue na tištěnou inzerci v tomto časopise. Mezi další cíle patří zjištění procentuálního zastoupení reklamy v časopise Vogue a ostatních magazínech a porovnání americké a československé verze časopisu Vogue. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45475
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
53144
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account