Vnímání role celebrit v mediálních kampaních

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání role celebrit v mediálních kampaních

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání role celebrit v mediálních kampaních
Author: Košelková, Zuzana
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá tématem vnímání role celebrit v mediálních kampaních dvěma věkově rozdílnými generacemi. Cílem práce je tedy zjistit, zda jsou slavné osobnosti účinkující v mediálních kampaních vnímány starší a mladší generací rozlišně, či mají na daný jev obě generace podobné názory. Teoretická část práce se věnuje pojmům z oblasti marketingové komunikace, jako je reklama, média, či psychologie spotřebitele. Definuje také pojem celebrita a blíže specifikuje metodiku výzkumného šetření. Praktická část se věnuje samotnému výzkumnému šetření, které je realizováno prostřednictvím osobních polostrukturovaných rozhovorů. Na konci práce je tedy provedeno vyhodnocení výzkumu, podle jehož výsledků jsou zodpovězeny výzkumné otázky a následně navrhnuta stručná doporučení pro kampaně využívající celebrity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45540
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53244


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
košelková_2019_dp.pdf 1.923Mb PDF View/Open None
košelková_2019_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
košelková_2019_vp.docx 121.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account