Interní komunikace ve společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Křoustková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:31Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:31Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45544
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována interní komunikaci nákupního oddělení společnosti ZOOT a.s. Teoretická část se zabývá problematikou a definováním základních pojmů se zaměřením na interní komunikaci a v této části je také obsažena metodika práce. Na teoretickou část navazuje část praktická, která obsahuje charakteristiku společnosti, vyhodnocení šetření a návrhy na zlepšení. Zdrojem dat šetření je kvalitativní výzkum realizovaný formou polostrukturovaných rozhovorů se zaměstnanci nákupního oddělení společnosti. Cílem práce je zjistit, zda jsou zaměstnanci spokojeni s informovaností v nákupním oddělení společnosti ZOOT a.s., jakou formu komunikace zaměstnanci více využívají, jaký komunikační nástroj je podle názorů zaměstnanců oddělení nejvíce efektivní a následně s využitím teoretických znalostí navrhnout doporučení na zlepšení. |
|
dc.format |
76 s. (135 878 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
ZOOT a.s.
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanec
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
Internal Communication
|
en |
dc.subject |
ZOOT a.s.
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Employee
|
en |
dc.subject |
Company
|
en |
dc.title |
Interní komunikace ve společnosti |
|
dc.title.alternative |
Internal Communication in a Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor's thesis examines internal communication within the buying department of the company ZOOT a.s. The theoretical part of the study deals with the problematics and definitions of basic terms with a focus on internal communication also involving the methodology of this thesis. The theoretical part is followed by the practical part, which contains the characteristics of the company, the evaluation based on the examination and suggestion for improvement. The primary data source is qualitative research carried out in the form of semi-structured interviews with employees of the company's buying department. The aim of the thesis is to find out whether the employees are satisfied with the information distribution in the buying department in the company ZOOT a.s., which form of communication is preferred by the employees, which communication tool is the most effective according to the employees' opinions, and subsequently propose recommendations for improvement using theoretical knowledge. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53248
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account