Efektivita online nástrojů komunikace měst Rožnov p. R. a Val. Meziříčí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Mikuš, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:34Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:34Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45603
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je analýza efektivity online marketingové komunikace vybraných komunikačních kanálů měst Rožnov pod Radhoštěm a Valašské Meziříčí směrem k obča-nům a návštěvníkům. Nejprve definuje uvedenou problematiku pomocí teoretických vý-chodisek opřených o odbornou literaturu. V praktické části porovnává efektivitu komunikace prostřednictvím oficiální webové a facebookové prezentace a navrhuje možné změny vedoucí ke zlepšení. |
|
dc.format |
73 s. (132 838 znaků), 24 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
městský úřad
|
cs |
dc.subject |
město
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
city marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
municipality
|
en |
dc.subject |
city
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.title |
Efektivita online nástrojů komunikace měst Rožnov p. R. a Val. Meziříčí |
|
dc.title.alternative |
Efficiency of the Online Communication Tools in Roznov p. R. and Val. Mezirici |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to analyse the online marketing communication efficiency of specific communication channels in the cities of Roznov pod Radhostem and Valasske Mezirici towards their citizens and visitors. At first it defines the above mentioned issue using theoretical outcomes supported by professional literature. In the practical part it compares the communication efficiency via the official web and Facebook presentations and it suggests possible changes leading to an improvement. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53320
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account