Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku |
Author: |
Henzlová, Denisa
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Diplomová práce na téma "Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebo-oku" mapuje teoretické poznatky z oblasti strategického řízení či vnímání značky, ale také principy komunikace pomocí nových médií. Dále zkoumá odlišnosti v komunikaci značky Rondo na obecné rovině a na firemním facebookovém profilu. Cílem této práce je na základě výše zmíněných teoretických poznatků upravit komunikaci na Facebooku tak, aby korespon-dovala s komunikací Ronda jako celku. Konzistentně vedená komunikace by měla přispět k budování silné značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45652
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
53377
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account