Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku
Author: Henzlová, Denisa
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Diplomová práce na téma "Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebo-oku" mapuje teoretické poznatky z oblasti strategického řízení či vnímání značky, ale také principy komunikace pomocí nových médií. Dále zkoumá odlišnosti v komunikaci značky Rondo na obecné rovině a na firemním facebookovém profilu. Cílem této práce je na základě výše zmíněných teoretických poznatků upravit komunikaci na Facebooku tak, aby korespon-dovala s komunikací Ronda jako celku. Konzistentně vedená komunikace by měla přispět k budování silné značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45652
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 53377


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
henzlová_2019_dp.pdf 4.059Mb PDF View/Open None
henzlová_2019_op.pdf 594.3Kb PDF View/Open None
henzlová_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account