Postoje spotřebitelů k domácím a zahraničním značkám

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje spotřebitelů k domácím a zahraničním značkám

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Jančová, Veronika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45653
dc.description.abstract Diplomová práca sa zaoberá prieskumom vnímania značky spotrebiteľom vzhľadom na medzinárodný kontext. Teoretická časť práce je zameraná na význam pojmu značka, ďalej na špecifiká marketingu v medzinárodnom prostredí a na spotrebiteľa v medzinárodnom kontexte. Praktická časť je zameraná na samotný prieskum spotrebiteľského vnímania značiek v Malajzii, ktorého výsledky sú následne porovnali s identickým prieskumom vykonaným v Českej republike. K analýze bolo využité dotazníkové šetrenie. Na základe analýzy dát je potom v projektovej časti vypracovaný návrh komunikačnej kampane spoločnosti Vasky pri vstupe na malajský trh.
dc.format 99 s. (145 828 znakov)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Malajzia cs
dc.subject Vasky cs
dc.subject komunikačná kampaň cs
dc.subject medzinárodný marketing cs
dc.subject vnímanie značky cs
dc.subject Malaysia en
dc.subject Vasky en
dc.subject communication campaign en
dc.subject international marketing en
dc.subject brand perception en
dc.title Postoje spotřebitelů k domácím a zahraničním značkám
dc.title.alternative Consumer Attitudes Towards Domestic and Foreign Brands
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the exploration of brand perception by consumers in relation to the international context. The theoretical part is focused on the meaning of the term brand, then on the specifics of marketing in the international environment and on the consumer in the international context. The practical part is focused on the survey of consumer per-ception of brands in Malaysia, the results of which are then compared with an identical survey carried out in the Czech Republic. A questionnaire survey was used for the analysis. Based on the data analysis, the project part of the project is designed consisting of Vasky's communication campaign when entering the Malaysian market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53378
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
jančová_2019_dp.zip 2.609Mb application/zip View/Open None
jančová_2019_op.pdf 289.5Kb PDF View/Open None
jančová_2019_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account