Využití internetových memů v marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Jelenová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45656
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na společnost Marvel Entertainment, LLC, internetové memy a možnosti jejich využití v marketingové komunikaci značky. Cílem práce je zjistit, zda mohou internetové memy efektivně fungovat jako reklamní nosiče a zda internetová komunita kolem tohoto fenoménu souhlasí s takovým použitím. Při pokusu naplnit tento cíl byla provedena obsahová a sémiotická analýza existujících memů s tématikou Marvel Entertainment a následně bylo provedeno kvalitativní dotazníkové šetření mezi členy komunity kolem internetových memů. V projektové části se práce zabývá možnostmi implementace internetových memů do marketingové komunikace Marvel Entertainment a to zejména na sociální síti Reddit, kde známé internetové memy často vznikají. |
|
dc.format |
125 s. (180 220 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marvel Entertainment
|
cs |
dc.subject |
mem
|
cs |
dc.subject |
internetový mem
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
zábavní průmysl
|
cs |
dc.subject |
filmový průmysl
|
cs |
dc.subject |
komiks
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marvel Entertainment
|
en |
dc.subject |
meme
|
en |
dc.subject |
internet meme
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
entertainment industry
|
en |
dc.subject |
film industry
|
en |
dc.subject |
comics
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Využití internetových memů v marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment |
|
dc.title.alternative |
Using Internet Memes In Marvel Entertainment's Marketing Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stránský, Michal |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on Marvel Entertainment, internet memes and the possibilities of using this phenomenon in marketing communication of the brand. The goal is to discover whether internet memes can effectively work as advertising vehicles or not and If the internet community around this phenomenon would accept such usage. To fulfill this goal there was content and semiotic analysis of existing Marvel related memes performed and afterward quantitative research was carried out. Questionnaire used in this research was distributed to members of internet memes community. Goal of the project part is to successfully implement internet memes into marketing communication of Marvel Entertainment, LLC. The main channel for fulfilling this goal should be Reddit, social network which is known birthplace for significant amount of famous internet memes. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53382
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account