Příručka projektového manažera jako nástroj pro zefektivnění onboardingu v marketingové agentuře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Příručka projektového manažera jako nástroj pro zefektivnění onboardingu v marketingové agentuře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šviráková, Eva
dc.contributor.author Prášilová, Nikola
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45680
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je vytvoření zadání pro tvorbu manuálu projektového manažera za účelem zefektivnění onboardingového systému. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší poznatky z oblasti marketingových agentur, projektového řízení, onboardingu a manuálu pro nové členy týmu. V druhé části jsou zpracované marketingové výzkumy, které přináší potřebné údaje k vytvoření manuálu pro projektové manažery. Třetí závěrečná část přináší návrh zadání pro tvorbu efektivního manuálu pro marketingovou firmu XY pro zlepšení onboardingového systému.
dc.format 86
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová agentura cs
dc.subject projektový manažer cs
dc.subject account manažer cs
dc.subject onboarding cs
dc.subject příručka zaměstnance cs
dc.subject manuál cs
dc.subject adaptační proces cs
dc.subject marketing agency en
dc.subject project manager en
dc.subject account manager en
dc.subject onboarding en
dc.subject employee manual en
dc.subject adaptation process en
dc.title Příručka projektového manažera jako nástroj pro zefektivnění onboardingu v marketingové agentuře
dc.title.alternative How To Streamline Onboarding In A Marketing Agency: The Project Manager's Guide
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The subject of the master thesis is to set up guidelines for project managers in order to make the onboarding system more effective. The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part brings the knowledge of marketing agencies, project management, onboarding and manual for new team members. The second part will discuss the marketing research, which brings the necessary data to create a manual for project managers. The third and final part introduces a proposal for the creation of an effective manual for the marketing company XY to improve the onboarding system.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53423
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
prášilová_2019_dp.pdf 3.498Mb PDF View/Open None
prášilová_2019_op.doc 160Kb Unknown View/Open None
prášilová_2019_vp.doc 160Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account