Příručka projektového manažera jako nástroj pro zefektivnění onboardingu v marketingové agentuře
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Prášilová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45680
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je vytvoření zadání pro tvorbu manuálu projektového manažera za účelem zefektivnění onboardingového systému. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší poznatky z oblasti marketingových agentur, projektového řízení, onboardingu a manuálu pro nové členy týmu. V druhé části jsou zpracované marketingové výzkumy, které přináší potřebné údaje k vytvoření manuálu pro projektové manažery. Třetí závěrečná část přináší návrh zadání pro tvorbu efektivního manuálu pro marketingovou firmu XY pro zlepšení onboardingového systému. |
|
dc.format |
86 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová agentura
|
cs |
dc.subject |
projektový manažer
|
cs |
dc.subject |
account manažer
|
cs |
dc.subject |
onboarding
|
cs |
dc.subject |
příručka zaměstnance
|
cs |
dc.subject |
manuál
|
cs |
dc.subject |
adaptační proces
|
cs |
dc.subject |
marketing agency
|
en |
dc.subject |
project manager
|
en |
dc.subject |
account manager
|
en |
dc.subject |
onboarding
|
en |
dc.subject |
employee manual
|
en |
dc.subject |
adaptation process
|
en |
dc.title |
Příručka projektového manažera jako nástroj pro zefektivnění onboardingu v marketingové agentuře |
|
dc.title.alternative |
How To Streamline Onboarding In A Marketing Agency: The Project Manager's Guide |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the master thesis is to set up guidelines for project managers in order to make the onboarding system more effective. The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part brings the knowledge of marketing agencies, project management, onboarding and manual for new team members. The second part will discuss the marketing research, which brings the necessary data to create a manual for project managers. The third and final part introduces a proposal for the creation of an effective manual for the marketing company XY to improve the onboarding system. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53423
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account