Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh |
Author: |
Sladká, Klára
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro vstup značky Sweet Crochete na trh. Značka Sweet Crochete je českou značkou, která se věnuje tvorbě ručně dělaných háčkovaných produktů. V teoretické části jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky a jejího budování, základů strategického marketingu, základů marketingového výzkumu, a především tvorby marketingového plánu. Praktická část se věnuje představení značky, jejímu příběhu a produktům. Dále je zde provedena marketingová situační analýza, a to pomocí dílčích analýz pro makroprostředí a mezoprostředí. Kromě toho je v praktické části provedena také analýza výsledků dotazníkového šetření zaměřeného na spotřebitelské chování na trhu ručně dělaných háčkovaných produktů. Projektová část práce vychází z provedených analýz a je věnována praktickému návrhu marketingového plánu pro vstup značky Sweet Crochete na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45685
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
53429
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account