Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh
Author: Sladká, Klára
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro vstup značky Sweet Crochete na trh. Značka Sweet Crochete je českou značkou, která se věnuje tvorbě ručně dělaných háčkovaných produktů. V teoretické části jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky a jejího budování, základů strategického marketingu, základů marketingového výzkumu, a především tvorby marketingového plánu. Praktická část se věnuje představení značky, jejímu příběhu a produktům. Dále je zde provedena marketingová situační analýza, a to pomocí dílčích analýz pro makroprostředí a mezoprostředí. Kromě toho je v praktické části provedena také analýza výsledků dotazníkového šetření zaměřeného na spotřebitelské chování na trhu ručně dělaných háčkovaných produktů. Projektová část práce vychází z provedených analýz a je věnována praktickému návrhu marketingového plánu pro vstup značky Sweet Crochete na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45685
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53429


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
sladká_2019_dp.pdf 5.389Mb PDF View/Open None
sladká_2019_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
sladká_2019_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account