Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Šenková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45690
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je návrh marketingového komunikačního mixu neziskové organizace WIDE. Teoretická práce obsahuje shrnutí nejdůležitějších poznatků týkajících se neziskových organizací, marketingové komunikace a marketingového výzkumu v této oblasti. Praktická část práce je zaměřena na zhodnocení současné komunikace zvolené organizace a analýzu sekundárních dat v souvislosti s preferencemi cílové skupiny a jejím chováním na sociálních sítích. Projektová část obsahuje návrh marketingového komunikačního mixu za účelem zlepšení současné komunikace a zjednodušení organizace marketingových aktivit dané společnosti. |
|
dc.format |
81 s. (109 159 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
ženy v IT
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
non-profit organisation
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
digital technologies
|
en |
dc.subject |
women in IT
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Communication of the WIDE Non-profit Organisation |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master's thesis is to design a proposal of a marketing communication mix of the WIDE non-profit organisation. The theoretical part contains a summary of the most important findings concerning non-profit organisations, marketing communication, and marketing research. The practical part is focused on the evaluation of the current communication of the selected organisation and the analysis of secondary data in relation to preferences of the target group and its behavior on social networks. The project part contains a proposal of a marketing communication mix in order to improve the current communication and simplify the organisation of the marketing activities of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53434
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account