Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku

Show full item record

No preview available
Title: Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku
Author: Němec, Jiří
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce se zabývá adopcí psů a komunikačními bariérami při rozhodovacím procesu - koupě klasického psa nebo adopce (pořízení) psa z útulku. V teoretické části je charakterizován pes domácí a popsán vývoj vztahu mezi člověkem a psem. Dále jsou zde popsány pojmy, jako marketing, marketingová komunikace, komunikační bariéra a další, důležité pro praktickou a projektovou část diplomové práce. Součástí je i popis situace útulků v České republice. Cílem diplomové práce je zjistit postoj obyvatelstva k adopci psů z útulku a zkoumat komunikační bariéry, které mohou člověka při rozhodování ovlivnit. Na základě výzkumu je navrhnut projekt, který má za cíl odstranit komunikační bariéry a pomoci zájemcům v celkovém rozhodovacím procesu - kde najít potřebné informace a jak postupovat při adopci psa z útulku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45725
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 53486


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
němec_2019_dp.pdf 197.9Mb PDF View/Open
němec_2019_dp.zip 244.1Mb application/zip View/Open None
němec_2019_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
němec_2019_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account