Význam email marketingu pro prodej zákazníkům

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam email marketingu pro prodej zákazníkům

Show full item record

No preview available
Title: Význam email marketingu pro prodej zákazníkům
Author: Procházka, Libor
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Diplomová práce pojednává o významu email marketingu pro prodej zákazníkům. Analýzy jsou proto zaměřeny na zjištění stávajícího stavu využívání emailů pro zasílání obchodních nabídek. Cílem výzkumu v analytické části je zároveň zjistit, co funguje dobře, a naopak, v čem je prostor pro další zlepšování. K tomu se využívají metody kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. Na základě výsledků primárních výzkumů si práce klade za cíl navrhnout v projektové části novou emailovou obchodní komunikaci. Ta by měla být již v souladu s novými trendy v oboru a vést k vyšším prodejům zákazníkům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45730
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53493


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
procházka_2019_dp.pdf 2.723Mb PDF View/Open None
procházka_2019_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
procházka_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account