Vnímání a pozice Radia Beat na trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Struhařová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45735
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací první classic rockové rozhlasové stanice Radia Beat, jež působí od roku 2002 na českém rozhlasovém trhu. Konkrétně se zaměřuje na vnímání rádia a postoje jejich posluchačů. Teoretická část se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů s důrazem na rozhlasový trh a marketingovou komunikaci rozhlasových stanic. Praktická část charakterizuje Radio Beat a věnuje se analýze současné pozice na rozhlasovém trhu i na její konkurenci. Hlavním cílem praktické části je marketingový výzkum zaměřený na vnímání vybrané rozhlasové stanice jejími posluchači. Projektová část hodnotí a definuje rezervy rádia a navrhuje konkrétní řešení a doporučení. |
|
dc.format |
91 s. (148 445 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
rozhlasový trh
|
cs |
dc.subject |
RadioProjekt
|
cs |
dc.subject |
nové trendy
|
cs |
dc.subject |
on-line prezence
|
cs |
dc.subject |
mediální partnerství
|
cs |
dc.subject |
Radio Beat
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
radio market
|
en |
dc.subject |
RadioProject
|
en |
dc.subject |
new trends
|
en |
dc.subject |
on-line presence
|
en |
dc.subject |
media partnership
|
en |
dc.subject |
Radio Beat
|
en |
dc.title |
Vnímání a pozice Radia Beat na trhu |
|
dc.title.alternative |
Position And Perception Of The Radio Station Radio Beat On The Radio Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with marketing communication of the first classic rock radio station Radio Beat, which has been operating on the Czech radio market since 2002. It specifically focuses on the perception of a radio as a medium and the attitude of its listeners. The theoretical part focuses on defining important terms with an emphasis on radio market and marketing communication of radio stations. The practical part characterizes Radio Beat and focuses on the analysis of its current position on the radio market and its competition. The main aim of the practical part is a marketing research focused on the perception of this particular radio station by its listeners. The project part evaluates and defines where the radio station can improve and proposes specific solutions and recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53500
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account