dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Timkovičová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45739
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie na základě podpory obalového designu pro značku Leros. Práce zkoumá vnímání značky ze strany spotřebitelů, dojmy z návrhu obalového designu pro novou řadu čajů a nákupním chováním v segmentu čajů. Teoretická část shrnuje základní poznatky o marketingovém mixu, marketingové komunikaci, podrobněji je pak věnována packagingu, nákupnímu chování spotřebitelů, značce a konkurenci. Ve výzkumné části je vyhodnoceno vnímání značky v rámci cílové skupiny, příležitosti komunikace značky a vnímání navrhovaného designu obalu. Projektová část je pak konkrétním návrhem komunikační strategie na základě doporučení vycházející z části praktické. |
|
dc.format |
98 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
positioning značky
|
cs |
dc.subject |
obalový design
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
brand positioning
|
en |
dc.subject |
packaging design
|
en |
dc.title |
Obalový design jako podpora nové komunikační strategie |
|
dc.title.alternative |
Packaging Design as a Support for a New Communication Strategy |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jesenský, Daniel |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Thesis deals with communication strategy suggestion based on support packaging design for Leros brand. It represents brand perception based on the choice of consumers, their impressions of new packaging design for launching a line of new teas and consumer behavior in the tea segment. The theoretical part summarises general marketing mix knowledge, marketing communications, packaging in details, consumer behavior, brand, and its competition. The research part is focused on the evaluation of brand perception by consumers, brand communication opportunities, and perception of suggested packaging design. The final project part is the particular suggestion of communication strategy based on the practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53505
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|