Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
Show full item record
No preview available
Title:
|
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe |
Author: |
Zapletalová, Šárka
|
Advisor: |
Banyar, Milan
|
Abstract:
|
Obsahem diplomové práce je design manuál společnosti Bibby Financial Services, a.s.. Práce sestává ze tří částí, kdy první teoretická definuje termín design manuál a jeho roli v rámci komunikačního mixu. Budou popsány také jeho součásti. Tato část bude věnována také značce jako takové, proč je důležitá a jak ji budovat. Praktická část práce analyzuje konkurenci z pohledu prvků design manuálu. K analýze byla vybrána přímá konkurence factoringových společností, které jsou součástí bankovních do-mů ČR. Jako nepřímou konkurenci autorka volí peer-to-peer platformy, které se svou pro-duktovou nabídkou blíží BFS. Dále jsou v této práci popsané současné aktivity a užívání loga, značky aj. brandové aspekty firmy. Kvalitativním výzkumem si autorka zodpovídá dotazy jako: "Jak je značka Bibby Financial Servis vnímaná? Co si zákazníci myslí o samotném logu. Jak na zákazníka působí barevné schéma, jež značka používá?" Projektová část práce následně zpracovává a implementuje návrhy vzešlé analýzami a prů-zkumy. Na základě těchto poznatků jsou sepsány návrhy, které by společnost měla využít ke své komunikaci s cílovou skupinou na trhu v České republice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45743
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
53509
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account