Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
Author: |
Koksová, Lucie
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární poznatky z marketingu, marketingové komunikace a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. Analytická část práce se zabývá stručným představením vybrané firmy, jejími komunikačními aktivitami a různými analýzami. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část. Tato část obsahuje projekt na zlepšení marketingové komunikace této firmy. Tento projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45814
|
Date:
|
2018-12-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
49103
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account