dc.contributor.advisor |
Božik, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Lenhartová, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46041
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá možnostmi prevence rizikového chování v prostředí internetu u dětí předškolního věku. Cílem teoretické části práce je představit problematiku rizikového chování v prostředí internetu u dětí předškolního věku a sumarizovat poznatky o digitálních aplikací sloužící k prevenci rizikového prostředí. Při zpracování teoretické části práce byla použita rešeršně kompilační metoda. Cílem praktické části práce je zmapovat využívání digitálních technologií v mateřské škole k prevenci rizikového chování v prostředí internetu u dětí předškolního věku. Praktická část práce byla realizována prostřednictvím kvantitativního výzkumného designu, formou dotazníkové šetření. Jako doplňková výzkumná metoda byla použita obsahová analýza školních řádů a programu prevence sociálně patologických jevů. V závěru práce jsou představeny výsledky výzkumu. |
|
dc.format |
92 s. (126 150 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rizikové chování v prostředí internetu
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie ve vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
preventivní programy pro předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
risky behavior in the internet environment
|
en |
dc.subject |
digital technologies in education
|
en |
dc.subject |
preventive programs for preschool education
|
en |
dc.title |
Možnosti prevence rizikového chování v prostředí internetu |
|
dc.title.alternative |
Possibilities od prevention of risky behavior on the internet for preschool children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the possibilities of prevention of risky behavior in the internet environment for preschool children. The aim of the theoretical part of the thesis is to introduce the issue of risky behavior in the internet environment for preschool children and to summarize knowledge about digital applications used to prevent risky environments. The research compilation method was used in the processing of the theoretical part of the work. The aim of the practical part of the work is to map the use of digital technologies in kindergarten to prevent risky behavior in the internet environment for preschool children. The practical part of the work was realized through quantitative research design, in the form of a questionnaire survey. As an additional research method, the content analysis of school rules and the program of prevention of social pathological phenomena was used. At the end of the work, the results of the research are presented. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57362
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|