dc.contributor.advisor |
Perůtka, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Majer, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:10Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:10Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46140
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tvorbou výukových materiálů na téma: řešené úlohy z oblasti zpracování informací: algoritmizace úloh. Konkrétně jde o část algoritmizace a o část výuky základů programování. Materiály jsou tvořeny na úrovni středních škol a gymnázií. Jako programovací jazyk byl na základě provedeného průzkumu vybrán jazyk Python. Výukové materiály obsahují průvodní dokument, kde je pospáno, co a jak učit, výukové podpůrné prezentace, sadu testů pro oba vyučované okruhy a také návod pro práci s používanými softwary, konkrétně jde o software IDLE pro výuku programovacího jazyku Python. V závěrečné části výukové materiály ohodnotí za pomoci dotazníku učitelé ze středních škol. |
|
dc.format |
91 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vyučování
|
cs |
dc.subject |
výukové materiály
|
cs |
dc.subject |
algoritmizace
|
cs |
dc.subject |
programování
|
cs |
dc.subject |
Python
|
cs |
dc.subject |
IDLE
|
cs |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
electronic textbooks
|
en |
dc.subject |
algorithmization
|
en |
dc.subject |
programming
|
en |
dc.subject |
Python
|
en |
dc.subject |
programming lan-guage
|
en |
dc.subject |
IDLE
|
en |
dc.title |
Řešené úlohy z oblasti zpracování informací: algoritmizace úloh |
|
dc.title.alternative |
Resolved Tasks in the Information Processing Field: The Algorithmisation of Tasks |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Javorčík, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2021-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the creation of teaching materials on the topic: solved pro-blems in the field of information processing: algorithmization of tasks, specifically it is part of algorithmization and part of teaching the basics of programming. The materials are cre-ated at the level of high schools and grammar schools. As a programming language, Python was selected based on the survey. The teaching materials include an accompanying docu-ment describing what and how to teach, teaching support presentations, a set of tests for both areas taught, as well as instructions for working with the software used, specifically IDLE software for teaching the Python programming language. In the final part, teaching materials will be evaluated, with the help of a questionnaire, by teachers from secondary schools. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
57573
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-05-14 |
|