Řešené úlohy z oblasti zpracování informací: algoritmizace úloh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Řešené úlohy z oblasti zpracování informací: algoritmizace úloh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Perůtka, Karel
dc.contributor.author Majer, Martin
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:10Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:10Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46140
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tvorbou výukových materiálů na téma: řešené úlohy z oblasti zpracování informací: algoritmizace úloh. Konkrétně jde o část algoritmizace a o část výuky základů programování. Materiály jsou tvořeny na úrovni středních škol a gymnázií. Jako programovací jazyk byl na základě provedeného průzkumu vybrán jazyk Python. Výukové materiály obsahují průvodní dokument, kde je pospáno, co a jak učit, výukové podpůrné prezentace, sadu testů pro oba vyučované okruhy a také návod pro práci s používanými softwary, konkrétně jde o software IDLE pro výuku programovacího jazyku Python. V závěrečné části výukové materiály ohodnotí za pomoci dotazníku učitelé ze středních škol.
dc.format 91
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vyučování cs
dc.subject výukové materiály cs
dc.subject algoritmizace cs
dc.subject programování cs
dc.subject Python cs
dc.subject IDLE cs
dc.subject teaching en
dc.subject electronic textbooks en
dc.subject algorithmization en
dc.subject programming en
dc.subject Python en
dc.subject programming lan-guage en
dc.subject IDLE en
dc.title Řešené úlohy z oblasti zpracování informací: algoritmizace úloh
dc.title.alternative Resolved Tasks in the Information Processing Field: The Algorithmisation of Tasks
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Javorčík, Tomáš
dc.date.accepted 2021-06-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the creation of teaching materials on the topic: solved pro-blems in the field of information processing: algorithmization of tasks, specifically it is part of algorithmization and part of teaching the basics of programming. The materials are cre-ated at the level of high schools and grammar schools. As a programming language, Python was selected based on the survey. The teaching materials include an accompanying docu-ment describing what and how to teach, teaching support presentations, a set of tests for both areas taught, as well as instructions for working with the software used, specifically IDLE software for teaching the Python programming language. In the final part, teaching materials will be evaluated, with the help of a questionnaire, by teachers from secondary schools.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 57573
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
majer_2021_dp.pdf 3.349Mb PDF View/Open None
majer_2021_op.pdf 212.0Kb PDF View/Open None
majer_2021_vp.pdf 291.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account