Připravenost učitelů na žákovskou diverzitu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Připravenost učitelů na žákovskou diverzitu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Hanáčková, Markéta
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:15Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:15Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46242
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá učitelskou připraveností na žákovskou diverzitu. Teoretická část práce je zaměřena na popis učitelské profese v rámci základních škol, na charakteristiku žákovské diverzity a inkluzivního vzdělávání. Cílem praktické části je zjistit a zanalyzovat, jak jsou učitelé základních škol v Jihomoravském kraji připraveni na žákovskou diverzitu. Výzkumná data byla získána prostřednictvím dotazníku.
dc.format 90 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject diverzita cs
dc.subject žák cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject příprava učitelů cs
dc.subject učitel cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject speciální vzdělávací potřeby cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject přínosy cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject diversity en
dc.subject pupil en
dc.subject inclusion en
dc.subject teacher training en
dc.subject teacher en
dc.subject primary school en
dc.subject special educational needs en
dc.subject competence en
dc.subject benefits en
dc.subject quantitative research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Připravenost učitelů na žákovskou diverzitu
dc.title.alternative Teachers´ Preparedness for the Diversity of Pupils
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2021-05-17
dc.description.abstract-translated The master´s thesis deals with the teachers´s preparedness for the diversity of pupils. The theoretical part of this thesis is focused on description of pedagogue profession in conditions of primary schools, description of pupils´s diversity and inclusive education. The aim of the practical part of this thesis is survey and analysis of preparedness of the primary school teachers for the diversity of pupils in the Jihomoravsky Region. Data was obtained by questionnaires.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 57828
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hanáčková_2021_dp.pdf 2.163Mb PDF View/Open None
hanáčková_2021_op.docx 15.87Kb Unknown View/Open None
hanáčková_2021_vp.docx 17.12Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account