Motivace studentů k pomoci v Krizovém call centru UTB
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kroutilová Nováková, Radana
|
|
dc.contributor.author |
Sovišová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:16Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:16Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46261
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá motivací studentů, kteří se zapojili do trasování Covid-19 pozitivních jedinců v Krizovém call centru UTB. V teoretické části se zabýváme motivací lidského jednání, onemocněním Covid-19 a také vymezení předmětu zájmu call center, včetně Krizového call centra UTB. V praktické části se zabýváme kvantitativním výzkumem. Výzkumným nástrojem je dotazník Intrinsic Motivation Inventory (Ryan, Deci), doplněn o test motivačních typů (Plamínek) a dvě subškály vlastní konstrukce. Na závěr analyzujeme výsledky dotazníkového šetření. Výsledky práce mohou sloužit jako podklad k vytvoření motivačních nástrojů v trasovacím call centru. |
|
dc.format |
79 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Covid-19
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
call centrum
|
cs |
dc.subject |
trasování
|
cs |
dc.subject |
Covid-19
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
call center
|
en |
dc.subject |
tracing
|
en |
dc.title |
Motivace studentů k pomoci v Krizovém call centru UTB |
|
dc.title.alternative |
Motivation of Students to Help in the TBU Crisis Call Center |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis aims on the motivation of students who participated in the TBU Crisis Call Center. for tracing of Covid-19 positive individualsIn the theoretical part, we focus on the motivation of human behavior, Covid-19 disease and also the definition of the subject of interest of call centers, including the TBU Crisis Call Center. In the practical part we deal with quantitative research. As the research tool we used Intrinsic Motivation Inventory questionnaire (Ryan, Deci), supplemented by a test of motivational types (Plamínek) and two subscales of own construction. Finally, we analyze the results of a questionnaire survey. The results of the work can serve as a basis for creating motivational tools in the trace call center. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.identifier.stag |
57853
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account