Motivace studentů k pomoci v Krizovém call centru UTB

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace studentů k pomoci v Krizovém call centru UTB

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kroutilová Nováková, Radana
dc.contributor.author Sovišová, Markéta
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:16Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:16Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46261
dc.description.abstract Práce se zabývá motivací studentů, kteří se zapojili do trasování Covid-19 pozitivních jedinců v Krizovém call centru UTB. V teoretické části se zabýváme motivací lidského jednání, onemocněním Covid-19 a také vymezení předmětu zájmu call center, včetně Krizového call centra UTB. V praktické části se zabýváme kvantitativním výzkumem. Výzkumným nástrojem je dotazník Intrinsic Motivation Inventory (Ryan, Deci), doplněn o test motivačních typů (Plamínek) a dvě subškály vlastní konstrukce. Na závěr analyzujeme výsledky dotazníkového šetření. Výsledky práce mohou sloužit jako podklad k vytvoření motivačních nástrojů v trasovacím call centru.
dc.format 79
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Covid-19 cs
dc.subject motivace cs
dc.subject call centrum cs
dc.subject trasování cs
dc.subject Covid-19 en
dc.subject motivation en
dc.subject call center en
dc.subject tracing en
dc.title Motivace studentů k pomoci v Krizovém call centru UTB
dc.title.alternative Motivation of Students to Help in the TBU Crisis Call Center
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis aims on the motivation of students who participated in the TBU Crisis Call Center. for tracing of Covid-19 positive individualsIn the theoretical part, we focus on the motivation of human behavior, Covid-19 disease and also the definition of the subject of interest of call centers, including the TBU Crisis Call Center. In the practical part we deal with quantitative research. As the research tool we used Intrinsic Motivation Inventory questionnaire (Ryan, Deci), supplemented by a test of motivational types (Plamínek) and two subscales of own construction. Finally, we analyze the results of a questionnaire survey. The results of the work can serve as a basis for creating motivational tools in the trace call center.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 57853
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
sovišová_2021_dp.pdf 3.617Mb PDF View/Open None
sovišová_2021_op.doc 52Kb Unknown View/Open None
sovišová_2021_vp.doc 55.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account