Klima druhé třídy ZŠ v kontextu rizikového chování
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Blaštíková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Mišunová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:20Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:20Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46360
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce předkládá poznatky týkající se vnitřních vztahů ve školní třídě na 1. stupni základní školy. Teoretická část zasahuje do oblasti školní třídy jako sociální skupiny, zaměřuje se na komunikaci ve školní třídě a v neposlední řadě poukazuje na aktéry tvořící třídní klima. Její druhá část je věnována poznatkům z oblasti rizikového chování, které se dotýká prvostupňových žáků. K upřesnění poznatků a zpracování teoretické části bylo vycházeno z obsáhlé odborné literatury, která shrnuje vytyčení poznatků. Praktická část je věnována mapování neformálních vztahů ve školní třídě. Výzkum se zabývá klimatem školní třídy, kterou navštěvuje jedinec s rizikovým chováním. Tyto vztahy jsou zaznamenány a zpracovány pomocí sociometrie. |
|
dc.format |
82 s. (126 777 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
klima třídy
|
cs |
dc.subject |
komunikace ve třídě
|
cs |
dc.subject |
vztahy ve třídě
|
cs |
dc.subject |
rizikové chování
|
cs |
dc.subject |
sociometrie
|
cs |
dc.subject |
climate of school
|
en |
dc.subject |
climate of class
|
en |
dc.subject |
communication in class
|
en |
dc.subject |
relationships in class
|
en |
dc.subject |
risky behavior
|
en |
dc.subject |
sociometry
|
en |
dc.title |
Klima druhé třídy ZŠ v kontextu rizikového chování |
|
dc.title.alternative |
The Classroom Climate of the Second Class of an Elementary School in the Context of Risky Behavior |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haburajová Ilavská, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2021-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis presents knowledge concerning internal relations in the school classroom at the 1st level of primary school. The theoretical section encroaches on the school class as a social group, focuses on communication in the school class and, last but not least, points to the actors making up the school climate. The second part is devoted to knowledge of risky behaviour affecting first-grade pupils. In order to refine the knowledge and process the theoretical part, it was based on extensive scientific literature which summarizes the definition of knowledge. The practical part is devoted to mapping informal relationships in the school classroom. The research deals with the climate of a school class attended by an individual with risky behaviour. These relationships are recorded and processed using sociometry. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.identifier.stag |
58020
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account