Tvorba business modelu rodinného vinařství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba business modelu rodinného vinařství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Křivková, Dominika
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:20Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:20Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46365
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na tvorbu business modelu rodinného vinařství, což je zároveň i jejím hlavním cílem. V rámci řešení této problematiky byly využity nástroje sloužící k analýze podnikového prostředí a kvantitativního výzkumu. Provedením těchto analýz byla přiblížena současná situace na vinařském trhu. Výsledky zmíněných rozborů byly nápomocny při vytváření business modelu zamýšleného podnikání. Model byl dále ekonomicky vyhodnocen a podroben rizikové analýze. Přínosem této práce je návrh podoby rodinného vinařství a zjištění potenciálu jeho úspěchu na tuzemském trhu. Dále také práce poskytuje informace budoucímu podnikateli, na jejichž základě je možné rozhodnout, jestli projekt realizovat či nikoliv.
dc.format 123 s., 8 s. př. (193 062 zn)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikání cs
dc.subject business model cs
dc.subject vinařství cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject Entrepreneurship en
dc.subject Business Model en
dc.subject Winery en
dc.subject Cost Analysis en
dc.subject Risk Analysis en
dc.title Tvorba business modelu rodinného vinařství
dc.title.alternative Designing of a Business Model for a Family Winery
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Novák, Petr
dc.date.accepted 2021-06-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on the creation of a business model of family viticulture, which is also its main goal. As part of the solution to this issue, tools were used to analyze the business environment and quantitative research. By performing these analyzes, the current situation on the wine market was approximated. The results of the mentioned analyzes were helpful in creating a business model of the intended business. The model was further economically evaluated and subjected to risk analysis. The contribution of this work is the design of a family winery and finding out the potential of its success in domestic market. Furthermore, the work provides information to the future enterpreneur, based on which it is possible to decide whether to implement the project or not.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podnikání a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika podniku a podnikání cs
dc.identifier.stag 58028
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-05-28


Files in this item

Files Size Format View Description
křivková_2021_dp.pdf 2.780Mb PDF View/Open None
křivková_2021_op.docx 25.64Kb Unknown View/Open None
křivková_2021_vp.docx 26.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account