dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Bachanová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:24Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:24Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46457
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce jsou vzdělávací příležitosti pro nezaměstnané a jak jsou jimi vnímány. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů jako je vzdělávání formální a neformální, nezaměstnanost, percepce vzdělávacích příležitostí nezaměstnanými a aktivní politika zaměstnanosti, která zprostředkovává vzdělání pro nezaměstnané. Hlavním cílem praktické částí bylo zjistit, jak nezaměstnaní vnímají vzdělávací příležitosti. Výzkum proběhl prostřednictvím kvantitativního dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 121 uchazečů o zaměstnání. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že většina respondentů je spokojena jak s nabídkou formálního a neformálního vzdělání, tak s rekvalifikačními kurzy zprostředkovanými Úřadem práce. Nabídku těchto vzdělávacích příležitostí považují za dostačující. |
|
dc.format |
72 (78474 znaků s mezerami) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
nezaměstnanost
|
cs |
dc.subject |
percepce
|
cs |
dc.subject |
postoje
|
cs |
dc.subject |
příležitosti
|
cs |
dc.subject |
Úřad práce
|
cs |
dc.subject |
aktivní politika zaměstnanosti
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
unemployment
|
en |
dc.subject |
atitude
|
en |
dc.subject |
education opportunities
|
en |
dc.subject |
Labor Office
|
en |
dc.subject |
active policy of employment
|
en |
dc.title |
Vzdělávací příležitosti vybrané skupiny dospělých |
|
dc.title.alternative |
Educational Opportunities for the Selected Group of Adults |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the bachelor thesis is educational opportunuties for the unemployed and how they perceive them. The theoretical part deals with the definitions of the basic concepts such as formal and non - formal eduacation, perception of educational opportunities by the unemployed people and active policy of employment, which madiates education for the unemployed. The main goal of the practical part was to find out how the unemployed perceive educational opportunities. The research was conducted through a quantitative questionnaire survey, which was attended by 121 job seekers. The questionnaire survey showed that most respondents are satisfied with the offer of formal and non - formal education, as well as with retrainin courses mediated by the Labor Office. They consisted the offer of these educational opportunities to be sufficient. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
58189
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-29 |
|