Začlenění týraného a zanedbávaného dítěte do dětského domova

DSpace Repository

Language: English čeština 

Začlenění týraného a zanedbávaného dítěte do dětského domova

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Pavlíčková, Monika
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:29Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:29Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46566
dc.description.abstract Bakalářka práce s názvem Začlenění týraného a zanedbávaného dítěte do dětského domova se zaměřuje na dívku adolescentního věku, která byla následkem konfliktů v rodině, nezájmu ze strany rodičů a násilí v rodině umístěná do dětského domova. Bakalářská práce zkoumá kvalitu jejího začlenění. Práce je standartně rozdělená na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zaměřuje na popis základních pojmů syndromu CAN od základních forem až po jeho zvláštní formy, dále vývojem pojmu a legislativy. Poslední kapitola teoretické části obsahuje charakteristiku dětského domova a adolescence. Praktická část je zaměřená na výzkum začlenění nezletilé dívky do dětského domova.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject syndrom CAN cs
dc.subject zanedbávání cs
dc.subject sexuální zneužívání cs
dc.subject týrání cs
dc.subject dítě cs
dc.subject prevence cs
dc.subject dětský domov cs
dc.subject CAN syndrome en
dc.subject neglect en
dc.subject sexual abuse en
dc.subject abuse en
dc.subject child en
dc.subject prevention en
dc.subject children´s Home en
dc.title Začlenění týraného a zanedbávaného dítěte do dětského domova
dc.title.alternative Inclusion of an Abused and Neglected Child into a Children´s Home
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis entitled Inclusion of an Abused and Neglected Child in a Children's Home focuses on an adolescent girl who was placed in a children's home as a result of conflicts in the family, a lack of interest from parents and domestic violence. The bachelor thesis examines the quality of its integration. The work is generally divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on the description of the basic concepts of the CAN syndrome from the basic forms to its special forms, as well as the development of the concept and legislation. The last chapter of the theoretical part contains the characteristics of children's home and adolescence. The practical part is focused on a research on the integration of the minor girl into a Children´s home.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58431
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
pavlíčková_2021_dp.pdf 2.288Mb PDF View/Open None
pavlíčková_2021_op.docx 17.16Kb Unknown View/Open None
pavlíčková_2021_vp.docx 16.94Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account