dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Říkovský, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:29Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:29Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46575
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku sociálních sítí v kontextu volnočasových aktivit u studentů sociální pedagogiky. V teoretické části jsou uvedeny stěžejní pojmy, jako sociální sítě, jejich vymezení, nejpopulárnější zástupci a případná závislost. Druhá se zaměřuje na volný čas, jeho vymezení, funkce a faktory. Poté jsou stručně popsány jednotlivé pozitivní a negativní dopady spojené s užíváním sociálních sítí ve volném čase. Praktická část zobrazuje postup, uskutečnění a výsledky výzkumného šetření realizováno v rámci práce, který má za cíl zjistit využití sociálních sítí vybraných studentů sociální pedagogiky v kontextu volnočasových aktivit. Výzkum proběhl za pomoci kvantitativní metody, přesněji řečeno dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
68 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
student sociální pedagogiky
|
cs |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
free time
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
student of social pedagogy
|
en |
dc.title |
Sociální sítě v kontextu volnočasových aktivit u studentů sociální pedagogiky |
|
dc.title.alternative |
Social Networks in the Context of Leisure Activities in Students of Social Pedagogy |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the issue of social networks in the context of leisure activities for students of social pedagogy. The theoretical part presents key concepts, such as social networks, their definition, the most popular representatives and possible addiction. The second focuses on leisure time, its definition, functions and factors. Then, the individual positive and negative impacts associated with the use of social networks in leisure time are briefly described. The practical part shows the procedure, implementation and results of the research carried out in the work, which aims to determine the use of social networks of selected students of social pedagogy in the context of leisure activities. The research was carried out using a quantitative method, more precisely a questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
58442
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-29 |
|