Sociální sítě v kontextu volnočasových aktivit u studentů sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální sítě v kontextu volnočasových aktivit u studentů sociální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Říkovský, Michal
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:29Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:29Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46575
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku sociálních sítí v kontextu volnočasových aktivit u studentů sociální pedagogiky. V teoretické části jsou uvedeny stěžejní pojmy, jako sociální sítě, jejich vymezení, nejpopulárnější zástupci a případná závislost. Druhá se zaměřuje na volný čas, jeho vymezení, funkce a faktory. Poté jsou stručně popsány jednotlivé pozitivní a negativní dopady spojené s užíváním sociálních sítí ve volném čase. Praktická část zobrazuje postup, uskutečnění a výsledky výzkumného šetření realizováno v rámci práce, který má za cíl zjistit využití sociálních sítí vybraných studentů sociální pedagogiky v kontextu volnočasových aktivit. Výzkum proběhl za pomoci kvantitativní metody, přesněji řečeno dotazníkového šetření.
dc.format 68
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální síť cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject student sociální pedagogiky cs
dc.subject social network en
dc.subject free time en
dc.subject YouTube en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject student of social pedagogy en
dc.title Sociální sítě v kontextu volnočasových aktivit u studentů sociální pedagogiky
dc.title.alternative Social Networks in the Context of Leisure Activities in Students of Social Pedagogy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the issue of social networks in the context of leisure activities for students of social pedagogy. The theoretical part presents key concepts, such as social networks, their definition, the most popular representatives and possible addiction. The second focuses on leisure time, its definition, functions and factors. Then, the individual positive and negative impacts associated with the use of social networks in leisure time are briefly described. The practical part shows the procedure, implementation and results of the research carried out in the work, which aims to determine the use of social networks of selected students of social pedagogy in the context of leisure activities. The research was carried out using a quantitative method, more precisely a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58442
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
říkovský_2021_dp.pdf 2.961Mb PDF View/Open None
říkovský_2021_op.docx 18.24Kb Unknown View/Open None
říkovský_2021_vp.docx 17.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account