Klima třídy na 2. stupni základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Blaštíková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Žárská, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:30Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:30Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46596
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o klimatu třídy na druhém stupni základní školy. Konkrétně je zaměřena na třídního učitele a žáky osmé třídy. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zaměřuji na pojmy, které úzce souvisejí se školním klimatem. Dále popisuji třídního učitele, žáky a jaký mají vliv na vytváření klimatu ve třídě. V poslední kapitole se zaměřuji na základní školu. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum, konkrétně metodu pozorování, kterou jsem uplatnila v osmé třídě na druhém vzdělávacím stupni v základní škole. |
|
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klima školy
|
cs |
dc.subject |
klima třídy
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
prostředí školních tříd
|
cs |
dc.subject |
pozorování
|
cs |
dc.subject |
School climate
|
en |
dc.subject |
class climate
|
en |
dc.subject |
elementary school
|
en |
dc.subject |
school classroom environment
|
en |
dc.subject |
observation
|
en |
dc.title |
Klima třídy na 2. stupni základní školy |
|
dc.title.alternative |
Classroom Climate at the 2nd level of Primary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2021-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the climate in the school classroom at the second stage of elementary school. Specifically, it is aimed at class teachers and eighth grade pupils. The work is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part, I focus on concepts that are closely related to the school climate. I also describe class teachers, pupils and the impact they have on climate creation in the classroom. In the last chapter, I focus on primary school. The practical part includes qualitative research, namely the observation method, which I applied in the eighth grade at the second educational level in primary school. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
58472
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account