Děti v SOS vesničkách a jejich výchovné problémy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bakošová, Zlatica
|
|
dc.contributor.author |
Vlníčková, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46678
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Děti v SOS vesničkách a jejich výchovné problémy" popisuje problematiku spojenou s výchovou dětí, které pocházejí z nevhodného rodinného prostředí a jsou umístěné do náhradní rodinné výchovy. Teoretická část je zaměřena na pojetí rodiny, poskytování péče v náhradní rodině, prostředí a působení SOS dětské vesničky, výchovné problémy dětí, možnosti působení a kompetence sociálního pedagoga. Praktickou část tvoří výzkumné šetření formou provedených rozhovorů pohledem pěstouna na děti ve své péči. Cílem bakalářské práce je zmapovat, jaké výchovné problémy se vyskytují u dětí v SOS vesničkách a jak řeší tyto situace profesionální pěstounští rodiče. Jednotlivé případové studie dětí dokazují, jak důležitý vliv pro dítě může mít náhradní rodinné prostředí. |
|
dc.format |
81 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Teorie výchovy
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
náhradní rodinná péče
|
cs |
dc.subject |
SOS dětská vesnička
|
cs |
dc.subject |
výchovné problémy
|
cs |
dc.subject |
kompetence sociálního pedagoga
|
cs |
dc.subject |
Theory of education
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
substitute family care
|
en |
dc.subject |
children's SOS village
|
en |
dc.subject |
educational problems
|
en |
dc.subject |
social educator's competence
|
en |
dc.title |
Děti v SOS vesničkách a jejich výchovné problémy |
|
dc.title.alternative |
Children in SOS Villages and Their Educational Problems |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skarupská, Helena |
|
dc.date.accepted |
2021-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis "The Children in SOS Villages And Their Educational Problems" describes the issues concerning education of children who grew up in an inappropriate fa-mily background and had been assigned to substitute family care. The theoretical part fo-cuses on a concept of family, family care in substitute family, environment and impacts of children's SOS villages, educational problems of children and impact and competence of social educator. The practical part consists of the research in a form of interviews from fos-ter parents' point of view on children in their substitute care. The aim of this bachelor thesis is to explore educational issues in children's SOS villages and how are these issues solved by professional foster parents. The particular case studies of children proves the importance of a substitute family environment and its impact on a child. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
58630
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account