Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vykydalová, Nikola
|
|
dc.contributor.author |
Brostík, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:39Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:39Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46809
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením povědomí o značce vybrané firmy na základě aktivit na sociální síti. Cílem bakalářské práce bylo vypracování teoretické rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vyhodnocení výsledků realizovaných analýz. V rámci této části bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také reálná doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti, se zaměřením na sociální sítě. |
|
dc.format |
78 s. (124 073 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's Five Forces Model
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti |
|
dc.title.alternative |
Increasing Brand Awareness of Company through Marketing Activities on Social Media |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2021-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the increase of awareness of a chosen company's brand based on activities on the social network. The aim of the bachelor's thesis was to conduct theoretical research focused on the field of marketing communication and a subsequent creation of theoretical basis for the processing of the practical part. The aim of the practical part was an analysis of the current state of marketing communication of the chosen company and a subsequent evaluation of the results of the performed analyses. In this part, mainly qualitative and quantitative methods of research were used. Realistic recommendations, which are focused on improving the current state of marketing communication of the chosen company, with a focus on social networks, are also included in this bachelor's thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58858
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-06-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account