Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vykydalová, Nikola
dc.contributor.author Brostík, Marek
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46809
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením povědomí o značce vybrané firmy na základě aktivit na sociální síti. Cílem bakalářské práce bylo vypracování teoretické rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vyhodnocení výsledků realizovaných analýz. V rámci této části bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také reálná doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti, se zaměřením na sociální sítě.
dc.format 78 s. (124 073 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject social networks en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject Porter's Five Forces Model en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti
dc.title.alternative Increasing Brand Awareness of Company through Marketing Activities on Social Media
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2021-06-28
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the increase of awareness of a chosen company's brand based on activities on the social network. The aim of the bachelor's thesis was to conduct theoretical research focused on the field of marketing communication and a subsequent creation of theoretical basis for the processing of the practical part. The aim of the practical part was an analysis of the current state of marketing communication of the chosen company and a subsequent evaluation of the results of the performed analyses. In this part, mainly qualitative and quantitative methods of research were used. Realistic recommendations, which are focused on improving the current state of marketing communication of the chosen company, with a focus on social networks, are also included in this bachelor's thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58858
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-06-11


Files in this item

Files Size Format View Description
brostík_2021_dp.pdf 4.275Mb PDF View/Open None
brostík_2021_op.docx 24.57Kb Unknown View/Open None
brostík_2021_vp.docx 24.83Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account