Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik
Show full item record
No preview available
| 
Title: 
 | 
Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik | 
| Author: | 
Jelínková, Hana
 | 
| Advisor: | 
Hrbáčková, Karla
 | 
| 
Abstract:
 | 
Při vstupu do základní školy se ukazuje, že děti nedisponují základními dovednostmi, ale také nedisponují zejména takovými dovednostmi jako jsou: spolupráce mezi sebou navzá-jem, spolupráce s učitelem/učitelkou, nedovedou naslouchat svým vrstevníkům a dále také nedovedou respektovat určená pravidla. V mé bakalářské práci se pokusím jednak objasnit problematiku rozvoje kognitivních a afektivních aspektů osobnosti dětí předškolního věku a navrhnout model intervence, který by tyto vybrané dovednosti rozvíjel. Výsledky této práce mají pomoci mateřským školám, DDM (domům dětí a mládeže) a dalším zařízením, které s tímto věkem pracují, zejména pak DDM Astra ve Zlíně, kde jsem intervenci na skupince předškolních dětí prováděla. | 
| 
URI:
 | 
http://hdl.handle.net/10563/4690
 | 
| 
Date:
 | 
2007-05-21 | 
| 
Availability:
 | 
Pouze v rámci univerzity | 
| 
Department:
 | 
Ústav pedagogických věd | 
| 
Discipline:
 | 
Sociální pedagogika | 
| 
Grade for thesis and defense:
 | 
A
6816
 | 
        	     
                
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
 
 
Search DSpace
Browse
- 
All of DSpace
 
- 
This Collection
 
 
My Account