Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Show full item record
No preview available
Title:
|
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image |
Author: |
Košárková, Iveta
|
Advisor: |
Dolínková, Olga
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá konceptem společenské odpovědnosti firem (CSR) a jeho vlivem na firemní image. Téma je zasazeno do firemního prostředí firmy TDK Electronics s.r.o., Šumperk. Teoretická část vymezuje základní pojmy vztahující se ke společenské odpovědnosti firem, firemní image a marketingového výzkumu. Osvojené poznatky z literární rešerše slouží jako základ pro vypracování praktické a projektové části. Praktická část poskytuje představení firmy TDK Electronics Šumperk a analýzu současných aktivit CSR v této firmě. Součástí této části je i marketingový výzkum. Primárně se jedná o kvantitativní dotazníkové šetření, které je doplněno individuálními hloubkovými rozhovory. Výzkumným vzorkem jsou zaměstnanci firmy TDK Electronics Šumperk. Na základě analýz jsou v projektové části navrhnuty aktivity CSR a formy komunikace, které by firma mohla implementovat s cílem efektivnějšího uchopení konceptu CSR ve firmě a budování pozitivní firemní image. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46907
|
Date:
|
2021-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
59068
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account