Specifické postupy při práci s dítětem s poruchou autistického spektra v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifické postupy při práci s dítětem s poruchou autistického spektra v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Crháková, Aneta
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:45Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:45Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46950
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku poruch autistického spektra v běžných mateřských školách. Hlavním cílem je sumarizovat poznatky učitelů o výchově a vzdělávání dětí s autismem a identifikovat jejich specifické postupy práce. Teoretická část vymezuje základní východiska spjaté s dětským autismem. Empirická část realizována prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje a popisuje znalosti učitelů a jejich specifické postupy práce s dětmi s poruchou autistického spektra.
dc.format 77 s. (116 918)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject aplikovaná behaviorální analýza cs
dc.subject porucha autistického spektra cs
dc.subject strukturované učení cs
dc.subject autism spectrum disorder en
dc.subject applied behavior analysis en
dc.subject structured teaching en
dc.title Specifické postupy při práci s dítětem s poruchou autistického spektra v mateřské škole
dc.title.alternative Specific working methods with the child with autistic spectrum disorder in kinderkarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Plisková, Barbora
dc.date.accepted 2020-08-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the issue of autistic spectrum in common nursery schools. The main objective is to summarize the teachers´ knowledge about the upbringing and the education of children with autism spectrum disorder and to identify their specific work procedures. The theoretical part describes the common terminology regarding childhood autism. The empirical part, which is conducted through survey, is researching and describing teacher's knowledge and their specific educational methods with childdren with autism spectrum disorder.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50935
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
crháková_2020_dp.pdf 2.127Mb PDF View/Open None
crháková_2020_op.docx 18.66Kb Unknown View/Open None
crháková_2020_vp.pdf 281.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account