dc.contributor.advisor | Pacholík, Viktor | |
dc.contributor.author | Crháková, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2021-07-26T07:17:45Z | |
dc.date.available | 2021-07-26T07:17:45Z | |
dc.date.issued | 2019-10-04 | |
dc.identifier | Elektronický archiv Knihovny UTB | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/46950 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na problematiku poruch autistického spektra v běžných mateřských školách. Hlavním cílem je sumarizovat poznatky učitelů o výchově a vzdělávání dětí s autismem a identifikovat jejich specifické postupy práce. Teoretická část vymezuje základní východiska spjaté s dětským autismem. Empirická část realizována prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje a popisuje znalosti učitelů a jejich specifické postupy práce s dětmi s poruchou autistického spektra. | |
dc.format | 77 s. (116 918) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | aplikovaná behaviorální analýza | cs |
dc.subject | porucha autistického spektra | cs |
dc.subject | strukturované učení | cs |
dc.subject | autism spectrum disorder | en |
dc.subject | applied behavior analysis | en |
dc.subject | structured teaching | en |
dc.title | Specifické postupy při práci s dítětem s poruchou autistického spektra v mateřské škole | |
dc.title.alternative | Specific working methods with the child with autistic spectrum disorder in kinderkarten | |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Plisková, Barbora | |
dc.date.accepted | 2020-08-24 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is focused on the issue of autistic spectrum in common nursery schools. The main objective is to summarize the teachers´ knowledge about the upbringing and the education of children with autism spectrum disorder and to identify their specific work procedures. The theoretical part describes the common terminology regarding childhood autism. The empirical part, which is conducted through survey, is researching and describing teacher's knowledge and their specific educational methods with childdren with autism spectrum disorder. | |
dc.description.department | Ústav školní pedagogiky | |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Preschool Teacher Training | en |
dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.thesis.degree-program | Specialization in pedagogy | en |
dc.identifier.stag | 50935 | |
utb.result.grade | E | |
dc.date.submitted | 2020-05-06 |
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
crháková_2020_dp.pdf | 2.127Mb |
View/ |
None | |
crháková_2020_op.docx | 18.66Kb | Unknown |
View/ |
None |
crháková_2020_vp.pdf | 281.9Kb |
View/ |
None |