dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Krahulec, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:47Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:47Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47018
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je rozbor nových forem marketingové komunikace, které využívá společnost Xella CZ, s.r.o. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část se zabývá teorií marketingových komunikací, ve které je provedena celková rešerše pojmů týkajících se marketingu, komunikace a jejích nových forem. Druhá, praktická část práce, se zabývá využíváním nových forem komunikace společností Xella CZ, s.r.o. v rámci jejího komunikačního mixu. Ta je vytvořena na základě kvantitativního výzkumu, který je základní výzkumnou metodou. Cílem praktické části je zodpovědět výzkumné otázky. |
|
dc.format |
62 s. (87 829 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
nové formy komunikace
|
cs |
dc.subject |
digitální komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
new forms of communication
|
en |
dc.subject |
digital communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
New Forms of Communication in the Decision-Making Process of Xella CZ s.r.o. Customers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the bachelor thesis is the analysis of new forms of marketing communication used by the company Xella CZ, s.r.o. The bachelor thesis consists of two parts. The first part deals with the theory of marketing communications and there is a comprehensive search of concepts related to marketing, communication, and its new forms. The second, practical part of the study, offers the application of new forms of communication used by Xella CZ, s.r.o. within its communication mix. It is created on the basis of quantitative research, which is the basic research method. The aim of the practical part is to answer research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59216
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|