Marketingová komunikace konkrétního webového portálu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace konkrétního webového portálu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rygl, Tomáš
dc.contributor.author Lustyk, Marek
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47021
dc.description.abstract Bakalářská práce řeší pohled na marketingovou komunikaci webového portálu se společenským přesahem. Zaměřuje se zejména na to, jak projekt komunikuje z pohledu obsahového. Analyzuje stávající stav webového prostředí a opírá se o představené teoretické základy. V praktické části se věnuje především obsahové analýze a analýze klíčových slov. Následně doporučuje změny, které by měly mít dopad na lepší komunikaci s cílovým publikem a zvýšení návštěvnosti portálu.
dc.format 63
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject obsahový audit cs
dc.subject sociální podnikání cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject content audit en
dc.subject social entrepreneurship en
dc.title Marketingová komunikace konkrétního webového portálu
dc.title.alternative Marketing Communication of a Specific Web portal
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the view of the marketing communication of a web portal with a social overlap. It focuses mainly on how the project communicates from the content point of view. It analyzes the current state of the web environment and is grounded on the presented theoretical foundations. The practical part deals mainly with content and keyword analysis. Subsequently, it recommends changes that should have an impact on better communication with the target audience and increase attendance of the web portal.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59220
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
lustyk_2021_dp.pdf 3.087Mb PDF View/Open None
lustyk_2021_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
lustyk_2021_vp.pdf 152.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account