Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Gajdová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47036
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je vytvořit návrh marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající firmu na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje pojmy, které souvisejí s tvorbou marketingové a komunikační strategie. Praktická část zahrnuje souhrn výsledků z kvalitativního šetření a zodpovězení výzkumných otázek. Dále také využívá poznatků z teoretické části při tvoření doporučujících návrhů pro tvoření marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající firmu. |
|
dc.format |
63 s. (90 921 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
vznik nové značky
|
cs |
dc.subject |
marketing na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
the establishment of a new brand
|
en |
dc.subject |
marketing on the social network
|
en |
dc.title |
Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu |
|
dc.title.alternative |
Marketing and Communication Strategy for a Start-Up Company at the Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to create a proposal of marketing and communication strategy for an emerging company. The thesis itself is divided into two parts. Theoretical part contains terms related to creation of marketing and communication strategy. Practical part contains results from qualitative research and public surveys. Finally, on the base of the research, the thesis offers suggestions for marketing and communications strategy for the emerging company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59240
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account