Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Gajdová, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47036
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je vytvořit návrh marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající firmu na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje pojmy, které souvisejí s tvorbou marketingové a komunikační strategie. Praktická část zahrnuje souhrn výsledků z kvalitativního šetření a zodpovězení výzkumných otázek. Dále také využívá poznatků z teoretické části při tvoření doporučujících návrhů pro tvoření marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající firmu.
dc.format 63 s. (90 921 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject vznik nové značky cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication strategy en
dc.subject the establishment of a new brand en
dc.subject marketing on the social network en
dc.title Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu
dc.title.alternative Marketing and Communication Strategy for a Start-Up Company at the Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to create a proposal of marketing and communication strategy for an emerging company. The thesis itself is divided into two parts. Theoretical part contains terms related to creation of marketing and communication strategy. Practical part contains results from qualitative research and public surveys. Finally, on the base of the research, the thesis offers suggestions for marketing and communications strategy for the emerging company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59240
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
gajdová_2021_dp.pdf 1.018Mb PDF View/Open None
gajdová_2021_op.pdf 441.7Kb PDF View/Open None
gajdová_2021_vp.pdf 144.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account