Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Chládková, Aneta
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47043
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá vliv sociálních sítí na vysokoškolské studenty při rozhodování o studiu v zahraničí. Teoretická část popisuje sociální sítě, proces vysokoškolského vzdělávání a studium v zahraničí. Dále charakterizuje marketingový výzkum. Praktická část představuje komunikaci programu Erasmus+ na sociálních sítích a zkoumá postoje vysokoškolských studentů ke studiu v zahraničí. Na základě dat získaných z kvantitativního a kvalitativního výzkumu zjišťuje, zda a do jaké míry jsou vysokoškolští studenti ovlivněni sociálními sítěmi při rozhodování o studiu v zahraničí a navrhuje zlepšení komunikačních strategií zahraničních výjezdů.
dc.format 61 s. (83 139 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing sociálních sítí cs
dc.subject vysokoškolské vzdělávání cs
dc.subject program Erasmus+ cs
dc.subject studium v zahraničí cs
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject vysokoškolští studenti cs
dc.subject social networks en
dc.subject social network marketing en
dc.subject higher education en
dc.subject Erasmus program en
dc.subject study abroad en
dc.subject decision - making process en
dc.subject university students en
dc.title Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí
dc.title.alternative The Impact of Social Media Networks on Students' Decisions About Studying Abroad
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2021-04-25
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis examines the influence of social media networks on university students when deciding to study abroad. The theoretical part describes social media networks, the process of higher education, and study abroad. It also characterizes marketing research. The practical part presents the communication of the Erasmus+ program on social media networks and examines the attitudes of university students to study abroad. Based on data obtained from quantitative and qualitative research, it finds out whether and to what extent university students are influenced by social media networks when deciding to study abroad and suggests improving communication strategies of study trips abroad.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59248
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
chládková_2021_dp.pdf 2.317Mb PDF View/Open None
chládková_2021_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
chládková_2021_vp.doc 133Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account