Mediální gramotnost středoškolských studentů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rygl, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Janás, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47045
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na mediální gramotnost středoškolských studentů v jihomoravském kraji a vytváří také podnět pro možná budoucí zlepšení mediální gramotnosti u středoškolských studentů. V teoretické části této práce jsou vymezeny základní pojmy spojené s médii, rovněž také s mediální gramotností. V praktické části této práce se nachází dotazníkové šetření, které je formou testu mediální gramotnosti s cílem zjistit, jak na tom studenti jsou s mediální gramotnosti. V neposlední řadě jsou také návrhy pro zlepšení mediální gramotnosti. |
|
dc.format |
61 stran (77 450 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
mediální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
mediální gramotnost středoškolských studentů
|
cs |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
media literacy
|
en |
dc.subject |
media literacy of high school students
|
en |
dc.title |
Mediální gramotnost středoškolských studentů |
|
dc.title.alternative |
Media Literacy of High School Students |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis focuses on the media literacy of high school students in the South Moravian region and also creates an incentive for possible future improvements in media literacy among high school students. The theoretical part of this work defines the basic concepts associated with the media, as well as with media literacy. In the practical part of this work there is a questionnaire survey, which is in the form of a media literacy test in order to find out how students are doing with media literacy. Last but not least, there are also proposals to improve media literacy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59250
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account