Marketingová komunikace festivalu Den Architektury
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Košíková, Emma Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47055
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací festivalu Den architektury, jehož posláním je přibližovat tento obor široké veřejnosti. Teoretická část pojednává o marketingu kulturních institucí působících primárně v neziskovém sektoru a o jeho hlavních charakteristikách, které jej odlišují od marketingu v komerční sféře. Teoreticky také vymezuje publikum kulturních institucí, jeho základní motivace a bariéry v souvislosti s účastí na kulturních akcích. Praktická část představuje festival Den architektury a jeho hlavního organizátora spolek Kruh. Zkoumá současné komunikační aktivity festivalu a vyhodnocuje kvantitativní výzkum realizován formou online dotazníkového průzkumu. V závěru této práce jsou na základě výsledků výzkumu zodpovězeny výzkumné otázky a předložené doporučení ohledně komunikace festivalu do budoucna. |
|
dc.format |
77 s. (114 304 znakov) |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
kultúrní instituce
|
cs |
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
Den architektury
|
cs |
dc.subject |
popularizace architektury
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
cultural institutions
|
en |
dc.subject |
arts marketing
|
en |
dc.subject |
Den architektury
|
en |
dc.subject |
architecture popularization
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace festivalu Den Architektury |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Festival Den Architektury |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gamalová, Kamila |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the festival Den Architektury, whose mission is to bring this field closer to the wide public. The theoretical part deals with the marketing of cultural institutions operating primarily in the non-profit sector and with its main characteristics that distinguish it from marketing in the commercial sphere. It also defines the audience of cultural institutions and its basic motivations and barriers when it comes to participation in cultural events. The practical part presents the festival Den Architektury and its founding association Kruh. It examines the current marketing communication activities of the festival and evaluates the quantitative research carried out as an online questionnaire survey. At the end of this thesis, based on the research results, research questions are answered and recommendations for the future communication of the festival are presented. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59261
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account