Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky |
Author: |
Kučera, Ondřej
|
Advisor: |
Kazík, Martin
|
Abstract:
|
Tématem této bakalářské práce je mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky a potenciálního otevření nového obchodu s teniskami. Teoretická část popisuje základní pojmy spojené s tímto tématem a metodiku výzkumu. Praktická část je zaměřena na strategické analýzy, tvorbu person, a především analýzu dotazníkového šetření. Taktéž je zde přiblížena kultura tenisek. Z výsledků výzkumu jsou pro potenciální značku následně vytvořena určitá doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47058
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
59265
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account