Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavelka, Jiří
dc.contributor.author Matějová, Karolína
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47065
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o kulturních symbolech jako základních pilířích marketingového sdělení v sociální reklamě jako produktu občanského aktivismu. Tuto problematiku zkoumá na příkladu světoznámého díla Napalm Girl, jehož autorem je v současné době zřejmě nejvlivnější a marketingově nejúspěšnější streetartový tvůrce Banksy. Práce identifikuje místa, kde se prolínají kulturní ikony s marketingovou komunikací. Pomocí výzkumu a jeho interpretace odhaluje hlavní myšlenky díla a ukazuje, jak se kulturní symboly podílejí na konstrukci klíčových konceptů občanského aktivismu, zejména anti-konzumerismu, a jak tyto koncepty formují výsledné reklamní poselství.
dc.format 85 s. (147 600 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Banksy cs
dc.subject Napalm Girl cs
dc.subject kulturní ikona cs
dc.subject maskot cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject konzumerismus cs
dc.subject globalizace cs
dc.subject Banksy en
dc.subject Napalm Girl en
dc.subject cultural icon en
dc.subject mascot en
dc.subject social advertising en
dc.subject conumerism en
dc.subject globalization en
dc.title Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl
dc.title.alternative Cultural symbols as pillars of the advertising message on the example of Banksy's social advertisement Napalm girl
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with cultural symbols as a basic pillar of marketing communication in social advertising as a product of civic activism. Investigate this issue with the example of the world-famous work Napalm Girl, whose author Banksy is probably the most successful street art creator. The work identifies places where cultural icons intertwine with marketing communication. Create semiotic and narrative analyzes to reveal the structure of the work and demonstrate how cultural symbols contribute to the construction of key concepts of civic activism, especially anti-consumerism, and how these concepts shape the resulting advertising message.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59273
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
matějová_2021_dp.pdf 2.862Mb PDF View/Open None
matějová_2021_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
matějová_2021_vp.docx 123.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account