Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pavelka, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Matějová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47065
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o kulturních symbolech jako základních pilířích marketingového sdělení v sociální reklamě jako produktu občanského aktivismu. Tuto problematiku zkoumá na příkladu světoznámého díla Napalm Girl, jehož autorem je v současné době zřejmě nejvlivnější a marketingově nejúspěšnější streetartový tvůrce Banksy. Práce identifikuje místa, kde se prolínají kulturní ikony s marketingovou komunikací. Pomocí výzkumu a jeho interpretace odhaluje hlavní myšlenky díla a ukazuje, jak se kulturní symboly podílejí na konstrukci klíčových konceptů občanského aktivismu, zejména anti-konzumerismu, a jak tyto koncepty formují výsledné reklamní poselství. |
|
dc.format |
85 s. (147 600 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Banksy
|
cs |
dc.subject |
Napalm Girl
|
cs |
dc.subject |
kulturní ikona
|
cs |
dc.subject |
maskot
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
konzumerismus
|
cs |
dc.subject |
globalizace
|
cs |
dc.subject |
Banksy
|
en |
dc.subject |
Napalm Girl
|
en |
dc.subject |
cultural icon
|
en |
dc.subject |
mascot
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
conumerism
|
en |
dc.subject |
globalization
|
en |
dc.title |
Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl |
|
dc.title.alternative |
Cultural symbols as pillars of the advertising message on the example of Banksy's social advertisement Napalm girl |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with cultural symbols as a basic pillar of marketing communication in social advertising as a product of civic activism. Investigate this issue with the example of the world-famous work Napalm Girl, whose author Banksy is probably the most successful street art creator. The work identifies places where cultural icons intertwine with marketing communication. Create semiotic and narrative analyzes to reveal the structure of the work and demonstrate how cultural symbols contribute to the construction of key concepts of civic activism, especially anti-consumerism, and how these concepts shape the resulting advertising message. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59273
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account