Webová prezentace drobných podnikatelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Webová prezentace drobných podnikatelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Pitucha, Jiří
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47071
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá webovými prezentacemi drobných podnikatelů. Cílem práce je zjistit problémy spojené s tvorbou prezentačních webových stránek u drobných podnikatelů a na základě těchto zjištění porovnat dostupné nástroje na tvorbu stránek a doporučit ten nejvýhodnější. Teoretická část práce definuje základní pojmy digitální komunikace tvorby webových prezentací a také cíle práce i zvolenou metodiku. V praktické časti jsou interpretovány rozhovory s participanty zastupující drobné podnikatele a vyvedeny závěry, dle kterých je následně vytvořena komparativní analýza dostupných nástrojů a vyhodnocena pomocí bodového systému. Závěr práce doporučuje nejvýhodnější nástroj s ohledem na požadavky drobných podnikatelů.
dc.format 66
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Webová stránka cs
dc.subject Webová prezentace cs
dc.subject Prezentační webová stránka cs
dc.subject drobný podnikatel cs
dc.subject tvorba webových stránek cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject website en
dc.subject web presentation en
dc.subject presentation website en
dc.subject small entrepreneur en
dc.subject website creation en
dc.title Webová prezentace drobných podnikatelů
dc.title.alternative Web Presentation of Small Businesses
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with web presentations of small businesses and their creators using available online tools.. The aim of this work is to identify the problems associated with creating presentation websites for small businesses and based on these findings to compare available tools for creating sites and recommend the ten most advantageous. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of digital communication of creating web presentations and also states the goals of the thesis and the chosen methodology. In the practical part, interviews with participants representing small entrepreneurs are interpreted and conclusions are drawn, according to which a comparative analysis of available tools is subsequently created and evaluated using a point system. The conclusion of the thesis recommends the most advantageous tool with regard to the requirements of small businesses.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59279
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
pitucha_2021_dp.pdf 762.9Kb PDF View/Open None
pitucha_2021_op.doc 216.5Kb Unknown View/Open None
pitucha_2021_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account