Webová prezentace drobných podnikatelů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Pitucha, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47071
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá webovými prezentacemi drobných podnikatelů. Cílem práce je zjistit problémy spojené s tvorbou prezentačních webových stránek u drobných podnikatelů a na základě těchto zjištění porovnat dostupné nástroje na tvorbu stránek a doporučit ten nejvýhodnější. Teoretická část práce definuje základní pojmy digitální komunikace tvorby webových prezentací a také cíle práce i zvolenou metodiku. V praktické časti jsou interpretovány rozhovory s participanty zastupující drobné podnikatele a vyvedeny závěry, dle kterých je následně vytvořena komparativní analýza dostupných nástrojů a vyhodnocena pomocí bodového systému. Závěr práce doporučuje nejvýhodnější nástroj s ohledem na požadavky drobných podnikatelů. |
|
dc.format |
66 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Webová stránka
|
cs |
dc.subject |
Webová prezentace
|
cs |
dc.subject |
Prezentační webová stránka
|
cs |
dc.subject |
drobný podnikatel
|
cs |
dc.subject |
tvorba webových stránek
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
web presentation
|
en |
dc.subject |
presentation website
|
en |
dc.subject |
small entrepreneur
|
en |
dc.subject |
website creation
|
en |
dc.title |
Webová prezentace drobných podnikatelů |
|
dc.title.alternative |
Web Presentation of Small Businesses |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with web presentations of small businesses and their creators using available online tools.. The aim of this work is to identify the problems associated with creating presentation websites for small businesses and based on these findings to compare available tools for creating sites and recommend the ten most advantageous. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of digital communication of creating web presentations and also states the goals of the thesis and the chosen methodology. In the practical part, interviews with participants representing small entrepreneurs are interpreted and conclusions are drawn, according to which a comparative analysis of available tools is subsequently created and evaluated using a point system. The conclusion of the thesis recommends the most advantageous tool with regard to the requirements of small businesses. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59279
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account