dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Zapletalová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47086
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá komunikací Dopravní společnosti Zlín-Otrokovice během pandemie koronaviru Covid-19. V teoretické části, která čerpá převážně z literárních zdrojů, jsou popsány pojmy vztahující se ke komunikaci, komunikačnímu procesu, krizové komunikaci a marketingovému výzkumu. Praktická část seznamuje s výsledkem výzkumného šetření, které zjišťovalo, jakým způsobem veřejnost vnímá komunikaci dopravní společnosti v krizové situaci. Cílem práce je zjištění, jakým způsobem společnost komunikaci zvládla a zda měla veřejnost dostatek zdrojů. V závěru práce jsou uvedeny nedostatky a návrhy jejich řešení. |
|
dc.format |
64 s. (97148 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Městská hromadná doprava
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
epidemie
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Public transport
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
epidemic
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Komunikace Dopravní společnosti Zlín-Otrokovice, s.r.o. během pandemie Covid-19 |
|
dc.title.alternative |
Communication of the Zlín-Otrokovice Public Transport Company During the COVID-19 Pandemic |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with crisis communication of Zlín-Otrokovice Transport Company during Covid-19 pandemic. The theoretical part describes communication, communication process, crisis communication and marketing research. The practical part is devoted to an analysis of the research, which aim is to find out, how the transport company mastered the communication with public. Finally, discovered deficiency and possible recommendations and suggestions to their solutions are presented at the end of this bachelor thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59294
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|