Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šviráková, Eva
dc.contributor.author Hubíková, Eliška
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47098
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá potenciálem zavedení kariérně-poradenské služby se zaměřením na osobní branding v kontextu vybrané personální společnosti. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy jako je značka, osobní branding, pracovní trh a náborový proces. Zvláštní pozornost je věnována metodám výběru pracovníků, a to prostřednictvím životopisů, profesní sítě LinkedIn a pracovních pohovorů. Praktická část poté na základě dat, poskytnutých vybranou společností, hledá základní oblasti s nejvyšším potenciálem ke zlepšení osobní značky zkoumaného vzorku kandidátů na současném pracovním trhu. V rámci této části je provedena výsledná analýza person a konkurenčních společností. Na základě zjištěných informací je následně navrhnuta konkrétní podoba kariérně-poradenské služby, využitelná nejen pro vybranou společnost.
dc.format 107 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject personal brand cs
dc.subject personal branding cs
dc.subject imposter syndrom cs
dc.subject pracovní trh cs
dc.subject nábor pracovníků cs
dc.subject fáze náborového procesu cs
dc.subject metody výběru pracovníků cs
dc.subject životopis cs
dc.subject LinkedIn cs
dc.subject pracovní pohovor cs
dc.subject kariérní poradenství cs
dc.subject brand en
dc.subject personal brand en
dc.subject personal branding en
dc.subject imposter syndrome en
dc.subject labour market en
dc.subject hiring process en
dc.subject hiring process steps en
dc.subject methods of hiring selection en
dc.subject CV en
dc.subject LinkedIn en
dc.subject Interview en
dc.subject career consultancy en
dc.title Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky
dc.title.alternative The Potential and Form of a Career Counseling Service for Personal Branding from Perspective of Human Resources
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated This Diploma thesis focuses on business implementation of a career-consultancy service, specialized in personal branding, which is, for purposes of this work, being showcased on a real-world recruitment agency example. Theoretical part lays foundations of basic concepts such as brand, personal branding, labour market and recruitment process. Specific focus here is given to methods of selection during the hiring process that include criteria such as candidate's CV, LinkedIn and performance during the interviews. Practical part consequently links to the gathered data from the recruitment agency and tries to identify places of the highest potential for improvement. Based on a real-world sample of candidates, the final person analysis together with analysis of competitive companies is being performed. Finally, based on the results analysed, a specific form of a career-consultancy service is suggested as a solution, being applicable not only to the company used during the research but potentially to other recruitment companies as well.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59308
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
hubíková_2021_dp.pdf 2.408Mb PDF View/Open None
hubíková_2021_op.pdf 429.6Kb PDF View/Open None
hubíková_2021_vp.doc 139Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account